Annonce – Dato 4 jul 2019
”Hvor er det smart! ” Det kommer mange rejsende med garanti til at udbryde, når ekspedienten i taxfree shoppen i Billund Lufthavn spørger, om de vil have varerne med eller ønsker at få dem opbevaret i et pakkeanlæg i lufthavnen. De rejsende kan selv bestemme, hvornår de vil have deres varer med sig.
Vælger man afhentning i Billund, slipper man for at slæbe unødigt rundt på sine indkøb. En dags tid før hjemrejsen får man en sms med en kode til pakkeboksen, så man kan åbne den og hente sine varer, når man igen er landet i Billund.
”Vi gør det for at give vores gæster en god rejseoplevelse og ser det som et led i den generelle digitalisering, som nu også giver de rejsende mulighed for at tilpasse deres indkøb efter behov, ” siger René Laursen i Billund Lufthavn.
Billund Lufthavn er den første lufthavn, der har ønsket at give sine kunder den fleksibilitet, som myRENZbox tilbyder. Anlægget kan bruges døgnet rundt, ventetid eksisterer ikke og anlægget kan også betjenes med en app, elektronisk nøglechip eller særligt kundekort.
Læs mere om pakkepostanlægget myRENZbox her
myRENZbox pakkepostanlæg er en intelligent, dynamisk leveringsplatform, der er åben for alle distributører, og som inkluderer den nyeste touchscreen teknologi, elektronisk tag- og mobil app-adgang. Der er specifikke løsninger til lejligheder, kollegier, detailhandlens Click&Collect, til virksomheders interne logistikanlæg og mobilt pakkeanlæg til byggepladser. myRENZbox er yderst slidstærkt og kan udformes efter kundens ønsker i størrelse og farve. Det kan stå frit eller hænge alt efter omgivelserne.
Produkt: Postkasseanlæg
Produkt: Pakkeanlæg
Produkt: Postkasseanlæg
Produkt: Digitale postkasse løsninger