Humly: Et bæredygtigt bookingsystem

Annonce – Dato 22 jun 2023

Minimer dit e-affald, maksimer din effektivitet.

Bæredygtighed, design og sikkerhed

Humly mener, at der i teknologibranchen bør være mere fokus på den grønne omstilling. De mener ikke, at der bør være plads til elektronik, som efter blot 2 år, bliver til e-affald. Så udover at CO₂-kompensere alt, de foretager sig, og med tanke på at man altid kan forbedre processen, så har de fokus på at deres produkter skal holde i mange år. Derfor har de brugt lang tid på at designe deres hardware, så det både er effektivt, ser lækkert ud og har en lang levetid. Eftersom de producerer alt hardware og programmerer alt software selv, er sikkerheden også i top. De har ligeledes en ”Max Security Version”, hvor alt bliver skræddersyet til kunden, og som kan bruges, hvor sikkerhed virkelig skal være i top.

Minimer dit e-affald, maksimer din effektivitet

Book direkte i Outlook eller Microsoft Teams

De fleste starter med en løsning på 5-20 ”Room Displays” – den i midten på billedet ovenfor. Dertil hører en app, som kan integreres direkte i Outlook og Microsoft Teams samt et software-system, som kundens IT-afdeling let sætter sig ind i. Så kan man fra Outlook, Microsoft Teams, på de forskellige Room Displays eller i app’en let booke et rum, samt se deres status. Kunderne vil med integrationen til Outlook og Teams let kunne følge med i, hvor og hvornår de har bookinger. Hør hvad Volvo siger til produktet i videoen nederst i artiklen.

Helt ny ”Desk Booking” hardware og en løsning som let kan skaleres op

Det helt nye produkt ”Desk Booking” – den til venstre på billedet ovenfor - kan let monteres på et bord eller væg. Fra denne kan man let booke bordet, den sidder på, eller se, om det snart skal bruges af andre. Disse kan, som tidligere nævnt, ligeledes bookes gennem Outlook, Microsoft Teams og app’en. Disse er designet med fremtiden in mente og har software, som let kan håndtere data, såsom bordets højdeindstilling for hver bruger og meget mere. Humly arbejder i det hele taget meget på, hvordan de kan optimere bruger-oplevelsen og med deres produkter inkorporere andre sensorer og lignende. F.eks. at kunne arbejde sammen med Q-SYS, så når man går ind i et mødelokale og lukker døren, så tændes lys og webcam, samt at gardiner ruller ned, eller hvad man nu måtte ønske der skulle ske. Ligeledes kan man se data over, hvor meget hvert mødelokale og/eller bord bliver brugt, og derved kan ledelsen tage beslutninger baseret på data.

De har også andre løsninger, så som:

  • Wayfinding
  • Floorplan
  • Reservations
  • Visitor

Dette kan eksempelvis være, at gæster kan melde deres ankomst ved receptionen, og så via wayfinding let kan finde derhen, hvor de skal være. Med floorplan kan gæster og ansatte let få overblik over hvor i bygningen, der er ledige lokaler m.m.

Casestory fra Volvo og konkurrerende priser

Casestory fra Volvo og konkurrerende priser

Eftersom vi er grossist og importør af produktet, kan vi desværre ikke oplyse om en direkte pris her på Byggematerialer.dk. Men vi kan sige, at den er konkurrerende med hvad der ellers er på markedet. Hos Kinovox er vi vant til at projektere på både små og store projekter og kender landets bedste installatører inden for lyd- og videoinstallation.

Se her en video, hvor Volvo fortæller om hvorfor de valgte Humly, og hvad de synes om produktet:

Yderligere information: www.kinovox.com, tlf. 70 22 38 11.