Annonce – Dato 5 Dec 2019
Det har været et godt år for Kuvatek. Udover en masse tilfredse kunder har vi haft stor succes med vores konstante mål om at være markedets mest bæredygtige. Her er det især overgangen fra metaldele til 3D-printede plastikdele, der har været en succes.
Med 3D-printede plastikdele har vi adgang til en ressource, der både er bæredygtig, lagervenlig og giver en stor designfrihed. Bæredygtig fordi vi bruger genanvendelig plast, og vi sparer miljøet for fragten af smådele fra fjerne producenter. Lagervenlig fordi vi med print-on-demand lynhurtigt kan stå med de dele, vi mangler til både vores standard- og ikke mindst vores mange specialløsninger. Specielt specialløsningerne er vi meget stolte af, da vi næsten altid vil kunne levere til vore kunders unikke behov.
Det endelig mål er naturligvis, at vi selv genanvender brugte plastdele til nye plastdele. Vores ambitioner på området for bæredygtighed er store, og vi forventer allerede i 2020 selv at kunne forarbejde kasseret plast til brug i nye emner.
I forbindelse med vores mission om at levere danskproducerede vandkølere og -dispensere i høj kvalitet er vi også glade for, at vi også i 2019 har været i stand til væsentligt at øge vidensniveauet hos vores i forvejen velkvalificerede og højtuddannede arbejdsstyrke. Alle medarbejdere har en dyb indsigt i ingeniørkunsten bag vores eksisterende produkter, og ikke mindst viden om de produkter vi arbejder med til fremtiden – blandt andet modeller, der til fulde udnytter mulighederne for at skabe en nær perfekt Cirkulær Økonomi.
Endelig vil vi gerne sige tusind tak til vores mange nye kunder. Men den største tak skal nu gå til vores mange gamle kunder.
Det er i høj grad anbefalinger fra vores trofaste og tilfredse gamle kunder, der har skabt tilvæksten af nye kunder. I er vores bedste ambassadører, så vi er meget glade for jeres anbefalinger til jeres kollegaer. Vi har altid haft som mål at levere vandkølere i høj kvalitet.
Vandkølere med høj grad af bæredygtighed, lavt strømforbrug og et minimum af behov for service. Det føler vi, at vi er lykkedes med, og at vores kunder vedblivende giver os nye kunder, ser vi som et eksempel herpå.
Glæd dig til 2020, hvor vi håber at kunne løfte sløret for en meget spændende ny forretningsmodel og nye meget spændende bæredygtige produkter.
Hold dig opdateret – Tilmeld dig vores Nyhedsbrev - hvis du ikke allerede har gjort det.