Statistikforklaring Denmark

Partnerne bag Byggematerialer.dk

Byggematerialer.dk drives og markedsføres af Byggefakta A/S i samarbejde med Byggfakta Group.

Byggefakta A/S har eksisteret siden 1986, og er den markedsledende leverandør af projektinformation omkring byggeprojekter i Danmark. Vi har siden 1986 leveret relevant information omkring byggeprojekter til byggeriets parter, dertil kommer analyser, statistikker og informationer omkring udbud.

Byggfakta Group er en international informationskoncern, der beskæftiger sig med projekt- og produktinformationsvirksomhed i de fleste europæiske lande, hvor lignede services er lanceret med stor succes. (Australien, Belgien, England, Finland, USA, Holland, Canada, Mellemøsten, Norge, Østrig, Schweiz, Sverige, Tyskland, Ungarn).

Firma statistik består af følgende dele:

Summary views & detail views, all pages. En total opsummering af de gange jeres firma eller produktsortiment er blevet vist.

Detail views, all pages

Antallet af viste sider, jeres firmaside og alle underliggende sider.

Company summary views

Antallet af gange jeres firmanavn, logo, søgeord, telefonnummer og firmainformationer er blevet vist ved fritekstsøgning eller
gennem kodestrukturen.

Company detail views, main page (company_...html)

Antallet af besøgende som har været inde på jeres firmaside på Byggematerialer.dk

Company click-throughs (www...)

Antallet af besøgende, der er klikket videre fra Byggematerialer.dk ind på jeres firmas hjemmeside.

RFI's [RFI's] (Informationsbestillinger)

Antallet af informationsbestillinger et firma har modtaget i en given måned. Byggematerialer.dk bestræber sig på at
tilknytte så meget information til de enkelte produkter på portalen som muligt, hvilket resulterer i et begrænset antal
informationsbestillinger.

Products (summary views)

Antallet af gange jeres produktnavn, produktbeskrivelselser, firmanavn, logo og informationer er blevet vist ved
fritekstsøgning eller gennem kodestrukturen.

Products (detail views)

Giver mulighed for at se hvilke af jeres produkter, der interesserer de besøgende mest.

Products (click-throughs)

Antallet af gange en besøgende har klikket på et produkts specifikke URL - den er normalt nul (0), fordi URL-linket lægges
på filniveau og derfor vises lidt længere nede.

News items (summary views)

Antallet af gange en nyhed er blevet vist dvs. billede, beskrivelse, firmanavn.

News items (detail views)

Antallet af gange de besøgende har kigget mere indgående på jeres nyhed.

News items (click-throughs)

Antallet af gange de besøgende har klikket på den URL-link, der er tilknyttet nyheden for at få yderligere information.

Documents (page views/downloads)

Antal visninger af sider og downloads af brochurer, beskrivelsestekster og CAD detaljer.

Documents (click-throughs)

Klik på brochurer, beskrivelsestekster og CAD detaljer, der er lagret på en ekstern server (typisk på en kundes hjemmeside).

 

Fik du ikke det svar du søger?

Vil du gerne høre mere om tallene i analytics? Eller har du ikke adgang til modulet?

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. 7025 3031, så hjælper vi dig videre.

JA TAK, VIS MIG HVEM DER KIGGER PÅ MIN PROFIL

+300.000

besøg om året

+750.000

sidevisninger

14.000

key-mails

+30.000

modtagere af nyhedsbrevet